Är det tillräckligt högt?


.....Det var de inte. vatten försämrar döandet avsevärt -_-


Looong loong road *tralla* Jag har en ny kärlek, Teddy Geiger heter han och jag hittade han i en special liten mapp som heter "En Massa bra" och det mina kära vänner är tamefan precis vad han är.
Låter lite DeGraw om han fast lite mer cleant och det är nåt mer romantiskt över hans musik. . uppdaterar efter massivt lyssnande foo shoo :) påminner lite om moderna hanson också, ish iaf ^^

Go fetch guys, han är ju en liten goding. skulle varit snygg om han var brud lol

Jag är hungrig, är de abstinens? SubMariin for hem idag och hon är saknad foo shoo =)


Nu ska ja ut me hunnan å sen blire hutlöst med WoW igen ^^
See Ya On Ze FlipSide



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0