Doooing Doooiinng

Japp, jag har lite damp så för att få slut på dampen vad får jag för mig att göra? JO mina kära vänner, koka kaffe.... och ni som känner mig nu då. är kaffe BRA när jag har damp eller blir jag värre?

Kaaaatchiiing! det är en jackpot kära lyssnare jag blir jävla mycke värre! häh -_-

sååå kaffe fungerade uppenbarligen inte vad ska vi då hitta på? vi snackar med BFF på msn..
konversationen såg ut såhär:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Emelie Online
"Nutty @ ze place säger:
EEEmeeeeeliiiiieeee jag är nervös!

jag dör!

hiihi

det är snart torsdag!

jag ska spamma dig tills du svarar !

spamspam *gör ljudeffekter* doooiing doooiinng

doooiing. . . . . hallå?

*härmar en gammal tant* hallå?

(fnissar för mig själv)

haallå?

Men köp mig ett liv!"

Emelie inte vid datorn

----------------------------------------------------------------------------------------------------------


så major fail på båda saker testade, jag tänkte kliva upp ur stolen och faktiskt göra något också men nu är de så att jag har en jävligt söt kattunge som sover på mitt ben (som f.ö har sovit i närmare 20 minuter, benet och katten) så jag kan ju inte gärna flytta på mig då ju, sitter skräddare och nu kommer krampen....aj...AJ.. aj

ok! jag flyttar på mig OH sweet agony...done. yeh va skönt de var att ta bort benet även fast de hugger i de nu, äsch går nog över snart heh -Bra virke i den här norrlänningen!

Nej men ärligt jag läre göra något. jag har koncentrationssvårigheter.
Jag får besök på torsdag och jag tror jag dör av längtan och nervositet!

utdrag ur alil somethin i wrote btw ^^ (imorse när jag borde ha panikpluggat inför engelskaprovet jag hade idag hihi)

You are my sweet Sub-Marin
Play my heart like the tamborin

You make me go more Waka
Swing my mind like a Nun-Chakka

She's a member of the Svettis-sect
Show this girl no disrespect

She's the hottest you've ever seen
With this girl there's no inbetween

Get her ass on that scene
You'll worship her like your queen

(det är vad jag har än så länge hihi) 

får skriva mer imöra möra xD 

Nemen nu har dampet lagt sig lite jue, de här med blogg är fan grejer de! 
More Wow to the people och jaa lilla snutten som kommenterade på bilddagboken, jaaaa orka WoW xP 
Suck on it Biiiaatch. btw jag ligger i hängmattan på bilden, softish foo shoo hiihi

Jag stog också i Ogrimmar tidigare idag och tänkte ta mitt liv (trumvirvel och dramatisk fanfar)


6983 <- det skrev Morf

Men jag kom på att den höjden ändå inte skulle döda mig....

 

Så jag satte mig och mediterade tills det mörknade ist 
Zeeeeeeeennnn




Well nu har jag fått abstinens av alla bilder och katta fingrar på mitt te så jag läre dricka upp de innan hon stoppar huvvet i de ^^ 
sooo

See Ya On The FlipSide!
(jag ska nog hitta ett ställe högt nog, You just watch me!)
 



Kommentarer
Tove

Fråga mitt hjärta hur hon kännde sig när ja skulle komma upp första gången!! HAHA ni kan ju dela med er av erfarenheter:D

2009-10-05 @ 20:13:56
Nutty

hahaha får fasen ta å göra de :D jag har ju träffat den här tjejen en gång redan vetu, nervig ändå hihi ^^

2009-10-05 @ 22:24:01
URL: http://nutzthawakahoho.blogg.se/
Tove

Joo, men fast du har träffat henne så är de nervöst.. Men de är en bra känsla och vara nervös:D ^^

2009-10-06 @ 12:08:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0