Ibland är jag så nörd att det borde vara skottpengar på mig -_-

På allmän begäran skall jag härmed uppdatera denna blogg mer aktivt än vad jag tidigare gjort och jag skall också tänka på att vårda det svenska språket ty det är av stor vikt i offentliga sammanhang och för den almänna förståelsen.

lol who am I kidding? jag kan ju fan inte vårda mitt språk och bara hålla mig till svenska heller för den delen (jävlar i min själ vilken tur de är att jag redan har godkänt i svenska A och B, w8 how did that happen? :O)

Jag har ett break nu i min WoW-rush, jag kom på att jag behövde mat. Det är lite så i min värld, är jag hugrig eller har jag inte loggat in på wow på länge?
Lite grann som alla andra beroenden, man kan känna sig lite sugen på nåt eller hungrig om man inte fått sin fix -turligt nog är jag ju tillräckligt smart att räkna ut att jag faktiskt är hungrig när jag väl spelar :O

SMARTSLAG!

Och jag vet, jag har mad skillz in paint foo shoo

Så nu är alltså filen med hallonsylten uppäten och jag är inte längre hungrig, jag har inget speciellt i huvvet heller förutom det faktum att Morf är min nya padawan som jag ska lära upp att bli en ståtlig WoW-krigarJedi som firrar guld åt ze zenmaster höhö (hon tyckte f.ö att resterna av filen var NamNam)

Nä! Back to the world of Warcraft, i have deeds to.. well do!

PössHäjj å sup int ihjäl er i helga!


See Ya on The Geekside (eller i Ogrimmar, For The Horde!)

 



Kommentarer
Tove

SLUTA SPELA WOW!!!!!!De är itne bra för hjärnan XDXD

2009-10-05 @ 20:12:06
Nutty

Haha du är tölli du, inte kan jag sluta med de ju e :D

2009-10-05 @ 22:20:49
URL: http://nutzthawakahoho.blogg.se/
Tove

Jo jag vet! De kommer aldríg kunna sluta spela Wow de är berondeframkallande som bara den.. Ja har massa runt om kring som inte göra nå annant än spelar..

2009-10-06 @ 12:11:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0