Nagkakaroon ng lasang nuwes

Jag är hos Bff och hänger, det är mäkta sweet även fast mitt knä kommer att ha blåmärken. (note to self: knä + skrivbord ett antal ggr = ont) And people say I'm not good with the math? xD

AJ gjorde de igen, damnit -_-

I absolutely love smileys btw, jag borde stämmas för overly abuse men how can one not with this variety? :O




Just Can't help myself ;)

Btw, check out La Roux om du får chansen. Ruskigt bra :)

See Ya In Za HappyPlace ^^

  • Symb Glad.jpg Den glada
  • Symb Nöjd.jpg Den nöjda
  • Symb Onöjd.jpg Den likgiltiga
  • Symb Klaga.jpg Den osäkra
  • Symb Sur.jpg Den sura / Den ledsna
  • Symb Häpna.jpg Den häpna
  • Symb Blink.jpg Den skämtsamma / Den flörtiga

    mina mest använda

    Bitter Smiley -->           -_-
    Söt smiley -->              ◕‿◕
    Skitglad Smiley -->       xD
    Lagomt glad Smiley --> :D
    Fan-va-träligt Smiley -> :/


  • Kommentarer


    Kommentera inlägget här:


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback

    NutzThaWakahoho

    Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

    RSS 2.0