Chokladpannacotta är djävulens påfund

Chokladpannacotta! Jag blev inbjuden att smaka på denna delikata och syndigt beroendeframkallande sörja igår och det var awesome. Jag vill ha mer men kan inte äta mer för att det är slut, SÅ inte okej.

sååå jag började att tänka på dom andra synderna, för härmed har ju jag blivit attackerad av djävulens påfund en gång, frosseri då självfallet och jag skäms inte det minsta men var och när har jag blivit påflugen att synda dom andra gångerna?

Jo härmed ärade gäster skall jag eder bekänna mina synders berättelser!
Högmod! alla vet ju att jag anser mitt vackra anlete vara ett utav dom som får andra stackare till synd så där behövs väl ingen närmare beskrivning HÄHÄ

Girighet har jag ju visat bevis på förr, jag citerar mig själv "Som vanligt så vill jag ha hela kakpaketet (ett internt skämt för er med mäkta bra minne kanske?) och det vore dumt att inte vara greedy eller hur?"
Ooooh ve å fasa! Jag har sagt det förr också :O

Vällust, hähä eller om man säger otukt! Jag är ju trots allt en homofil också, inte bara kåt ^^

Avund, I mean pleaase, alla är väl avundsjuka på något, jag är jävligt avundsjuka på människor som vet vart dom är påväg i livet, jävligt avundsjuka på folk som har karaktär nog att träna och bli fit for fight (det är helt enkelt inte tillräckligt roligt tycker ja ^^), jag är avundsjuka på människor som har tv-spels testing till arbete. 
Ja som ni ser kan listan göras lång så jag slutar nu haha :D

Vrede, som ni flesta vet har jag lite kort temperament så that's it ^^

Lättja, I play WoW, need I say more?


alla äro vi syndare i dagens samhälle så jag tror inte nån utav oss hamnar i himmlen och lika bra är väl de om folk som inte har dom här synderna i bagaget hamnar där.
Vem fan ska man då käka vidrigt mycke choklad med?
Vem ska man då Spela med och viktigast av allt!!!
Vem fan ska man knulla med?!?! :O

haha det låter som en jävligt beige evighet if ya ask me ^^

 

See ya on the Flipside!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0