Soundtrack Amy Winehouse - Rehab

Wooo! godaste maten evva vet ni vad de är mina kära blogg-besökare? :O :D xD ;D =D

Deeeeeet ääääääär (säger med en sånandärnan amerikanisk kommandatör såndäringan-röst)

BACON OCH SPAAAGEEETTIIII!


oooh sucha winna me tell you ^^

Jag älskar också stekta nudlar med en massa gott i men de kommer på andraplats så härmed vann jag pris för bäst smak i matväg när man är fattig och bästa bachelouren ever :D

Ja int spötter ja i tallrika ä!
Nu ska jag koka kaffe å mysa mihi



PössHäjj å See Ya On The Bacon-side xD



Kommentarer
Anders

vare gott då owe? :) :( :| :> :< :] :[ :D :d :p :P :b :I :\ :} :{ =\ ={ =} :0 :O :o :/ =) =( =/ =D => =< =| =I =o =O ¦) ¦( ¦> ¦< ¦I :K ¦D ¶¦D ¶:D ¶=D ¶=) >D >) >( :() :S ;D ;> ;< ;| ;I ;o ;O ;0 ;) ;( ;K ;F ;L ;P ;p ;() 8> 8< 8) 8( 8D 8P 8p 8b 8d 8O ;] ;[ ¦] ¦[ :E ;E =E ¦E ×D ×) ×( ×} ×] ×[ ×> ×< ×| ×I ×O ×o D ) *> *< *( *] *[ *} *{ *P *d *p *D :>D :<D :<) :>) :<( :>( :)~~ :D~~ :P~~ :p~~ :(~~ :I~~ :|~~ :>~~ :<~~ :-D :-) :-( :-] :-[ ;-D ;-) ;-( ;-] ;-[ ;-> :->



 |1,8¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯| |1,9¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯| |1,12¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯| |1,7¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯| _.__ |1,3¯¯¯|_\¯/_,,

 |1,8________| |1,9________| |1,12________| |1,7________||1,14____||1,3________| *12tchou 12tchou 12care train*

  *OO¯¯¯¯OO---OO¯¯¯¯¯OO---OO¯¯¯¯¯OO---OO¯¯¯¯¯OO--O¯¯¯¯O - OO°O°°OO >

2010-04-21 @ 17:21:48
Nutty

hahah din störding :D och oooh ja de var tokgött :D

2010-04-21 @ 17:26:31
URL: http://nutzthawakahoho.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0