Soundtrack Aviation - You were my everything

Nya tag! Nya tider! Nytt, Nytt, Nytt!

Jag vill vara ädel alltid, jag vill kunna säga att jag vill att du ska vara lycklig och att jag är helt oegoistisk i den frågan men i ärlighetens namn så vill jag att du ska lida, att du ska känna hur jävla skitigt livet är utan mig och att du har gjort det största misstaget som nånsin kommer att göras och att ditt hjärta för alltid kommer att vara trasigt.

Det här är bevis på att jag inte älskar dig för om jag hade gjort de hade jag inte tänkt som jag gör. egoistiskt.

Så nu när jag är ärlig emot mig själv kan jag också ta ett steg framåt, sluta bry mig och sluta att misshandla mig själv så med all information som jag inte behöver ha, det är inte det att du är med nån annan som är jobbigt.
Det är just de att du inte är med mig och jag är mer stolt än så för att gräva ner mig i sånt, jag är inte som ett efterhängset ex som försöker förstöra hela tiden eller nån stalker-tysk som inte har någon självrespekt.

Jag är mer än så och jag vill verkligen att du ska vara lycklig och jag kämpar hela tiden emot den mer "ärliga" sidan av mig och den mer egoistiska tanken att du ska må dåligt.
Det är dock den sidan som kommer upp först och de ber jag om ursäkt för, för som sagt -jag är mer än så.

And I do miss you
I just thought we were meant to be
I guess now, we'll never know
The only thing I want is for you to be happy
Whether it be with me, or without me
I just want you to be happy


Kärlek eller ej, jag är fan stolt nog att säga att jag har fel i att tänka så och att jag nu tar ett steg fram emot nytt tänkande, nya känslor och ett jag som börjar om på noll.


See ya on the flipside



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0