Soundtrack Eva Cassidy - Fields of gold

Igår låg jag hela dagen för fyfan i hela helvetet va bakis jag var, vi var ju @ Drakulas place i fredags och drack en massa alkohol fantastiskt va den damen tål *tralla* haha så öl och lakrits shot så de stog de härliga till och snap. Jag pallar inte att dricka så mycke längre, jag kallar mig därhään för Miss.Minneslucka.
For that is my name, för jag kommer inte ihåg nåt.

Vi hade iaf jävligt roligt vad jag kommer ihåg men jag säger som Drakul, vi gör inte om de va? ;D


fyfan, redigt trött idag också men ska träna lite å ut med hundarna snart så jag kanske pumpar ut de sista av snusk-spriten av de, kaffe ska de bli å!

*trallar*

I never made promises lightly
And there have been some that I've broken
But I swear in the days still left
We will walk in fields of gold
We'll walk in fields of gold

Many years have passed since those summer days
Among the fields of barley
See the children run as the sun goes down
As you lie in fields of gold

You'll remember me when the west wind moves
Among the fields of barley
You can tell the sun in his jealous sky
When we walked in fields of gold
When we walked in fields of gold
When we walked in fields of gold


Jag ska göra en massa fina minnen som jag kan se tillbaka på om några år, I will walk the fields of gold.
(och det är inte att vara bakis så slut med de! lol ^^)

See ya on the flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0