Soundtrack Bruno Mars - Just The Way You Are



Pure Awesomeness!

Jag är så jävla glad idag, jag har firrat nytt mobilt bredband, de förra lånade jag ju utav brorsan å han ska inte ha kvar de så det är uppsagt sååå nu ladies n gentlemens så har jag firrat ifrån telenor.
Får se om dom har nån fin täckning osv, dom har iaf inte ett tak när de gäller bandbredden vilket jag tyckte var fint för att ha de så att hastigheten dras ner är ju så jävla beiget och telenor är dom enda som inte har det taket.

Jag fick dessutom den här babien med ;D

RÅ SNYGG!

Jag haver ett glädjerus

Jag pratade med en bilhandlare nu också i typ en halvtimme och snap! Så sjuuukt jävla rolig var han, för att citera honom så sa han "Jag vill gifta mig med ******* men ***-*** hänger med som den fula brorsan man får på köpet som inte kan få några brudar"

Det som är cencurerat är konkurrenter till oss och trevlig som jag är så nämner jag inte vilka de är ;)

haha! sån jäkla korrekt liknelse som var så sjukt klockren :D Jag berättade att han fick ett harem via våra annonser ;D lol

Kommer att garva åt de där samtalet länge xD


Som sagt, lycka in a box är jag idag!
Fast jag är ingen gubben i lådan för jag är inte liten, jag är stark! Stolt! Trygg! hihi


Puss å kram och en massa lycka till er!


See Ya On The FlipSide


Kommentarer
Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-16 @ 16:14:02
URL: http://www.grinders.se/
Jonas

/Svar/ tack så mycket :D

2010-12-17 @ 12:21:05
URL: http://transan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0