Soundtrack Counting Crows - Big Yellow Taxi



Damdidam!

Jag läste ett gäng utav mina gamla inlägg här i bloggen, jag brukar göra så ibland för att se lite hur det jag skriver utvecklas sig och för att jag inte ska upprepa mig (Skriver jag en sak har jag glömt bort de i nästa sekund nämligen ^^).

Jag har lite grann tappat mina glada inlägg, det är mycket allvar här på slutet och min blogg som egentligen borde vara känd som den dampige paint-moddande superhero-flatans blogg har istället blivit vinklad till en slags självömkande attentionwhore emo-biatch blogg. INTE ok. 
Kan inte riktigt förstå varför det har blivit så, mår ju knappast sämre nu än vad jag gjorde när jag skrev dom däringan glada och waka waka (in a good way ;D) inläggen...

I have paved paradise and put up a parking lot

Jag vill ha tillbaka paradise ju :) 

(jag är snögubbe vit också! haha)

Jag har ett mål!
Jag ska jobba som en toka och få sjukt mycke pengar som jag ska sitta på Joakim von Anka-style tills i sommar sen när jag har ruskigt mycke pengar ska jag fara iväg å leta efter mitt paradise.
Jag ska resa utomlands själv och bara fara runt och vara.

Solitary (wo)man! 

Jag vet vart jag står, jag vet vem som håller i mitt hjärta men jag vet inte hur jag själv ska kunna gå framåt.
Jag har all information jag behöver men ändå så haltar jag, jag behöver komma bort och bli frigjord igen!

Lämna all skit bakom mig och komma tillbaka som en ny och fräsch människa! Inspireras! Andas!

och bli brun, oh damn va de behövs vill ja lova ;) haha

Jag ska visa vart jag vill åka!

(det kan vara så att jag googlade världskarta för barn HIH)

Notera min bränna jag fått :O

Ärlighet och i ärlighetens namn så behöver jag detta självpeppande, om ingen peppar åt dig, peppra själv annars blir allt bara smaklöst xD (det innebär halvnakna bilder utlagda på diverse forum och ett skrik efter uppmärksamhet, it can get pretty ugly people! :O) 

Håller på att ramla tillbaka hela tiden i en massa skit men bit i de sura äpplet och släng dig ut! Osäkerhet är de nya safezonen och våga vägra rädslan!
Jag skiter fullständigt i att jag är rädd, det är bara en biprodukt att skit som har hänt och sen när ska man låta de förflutna stoppa en i nuet? 
Jag är inte på paus längre utan jag är på play, varken fastforward eller rewind. PLAY och jag ska inte låta någonting stoppa mig!



See ya on the flipside!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0