Soundtrack Keith Urban - Making Memories Of Us



Shit alltså, jag har så mycke ord i mitt huvve nu så de känns som att det svämmar över, hjärtat skuttar med å lever i sin egna lilla värld ^^
Jag skriver både en låt och i bloggen samtidigt, jag lyssnar på soundtracket och gungar i takt medans jag tänker på dig.
Fet multitaskin på mig just nu :D

"you've been stretched to the limit but its alright now"

Jag känner mig helt ny, som att jag på något sätt har genererat nya celler, hjärtceller.
Jag som annars håller hjärtat rätt hårt verkar helt tappat greppet nu och nu är de bara där, helt oskyddat men samtidigt tänker jag att om de har blivit helt så kan jag ju riskera att de går sönder igen eller hur?
Då blir de som plus minus noll

läskigt läskigt läskigt men ack så jävla härligt haha


Du gör mina dagar så jäkla fina och jag längtar tills du kommer hit :)



Nepp! Nu ska ja göra klart låten :D

per aspera ad astra, eller hur? ;)



See ya on the Flipside





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0