Soundtrack Mimikry - En Flicka Som Är Stark



Jag läste ett gammalt inlägg och såg att jag hade skrivit att jag behövde hjälp med en grej...jag kommer fan inte ihåg vad de är bara haha :D
Jag kommer ihåg att jag funderade länge och bra på de men som sagt, helt borta borta ^^

Vad borde jag ha hjälp med tycker ni? Feel free to comment

Jag har en vovve som sover bakom mig i fotöljen nu ^^
 
(Uppmärksamma mitt love-handle, I got ALOT of love haha ;D)

hon är så himla söt vetni, jag pussade lite på henne och hon fortsatta att snarka på :D

So darn cute är hon!


Ikväll blire film @ Yo-hanns and ze Stars place, innan dess så ska jag lägga ut lite fina vinterbilder som jag lovade er imooorse :)


mm skoterspår ^^

Hybo in my heart

fina skogsgläntan

min "utsikt" ifrån min balkong haha

Mitt fina Edänge <3

Fortsätt på vägen och du hamnar hos mammis

Spammar bilder på den här platsen men jag bara älskarn!

Det blir ju som inte mycke snyggare än såhär?! ;D

finafinafinafinafina platsen

lite spooky. mycket fint.

Bästa sysselsättningen på vintern

En liten bit utanför Ljusdal

Å nu var de slut :D

I just love it!


Nu blev jag trött, de tog tid att lägga in ^^
haha nu blire fiiiilm



See ya on The Flipside





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0