BloggDesign? Ge mig vettja :D

Det är såhär att jag är ju tokgay och fasen, jag har en pride-flagga på min balkong så då läre jag ju pimpa min blogg också! Grejen är den att jag inte har en aning om hur man gör.

Jag är inte geek för fem öre när de gäller webdesign ens när de kommer till att få en fin presentation på qx så jag tänkte sträcka ut mina armar och be någon kärleksfull människa om hjälp med att designa min blogg!

Jag kommer självfallet att skriva ett långt tacktal till denna människa med känsla för stil och hedra denne med jämna mellanrum ^^

se! känner ni inte i era hjärtan hur jag behöver hjälp?! haha

Kommentera så får ni msn så kan vi snacka där xD

 

See Ya on ze Design-Side



Kommentarer
Madde

Jag skulle också vilja piffa upp min blogg lite.. men det är samma här.. har ingen aning om hur man gör.. så om du får nå bra tips.. Let me know! ;D

2010-02-10 @ 19:15:17
URL: http://womenofgalileen.blogg.se/
Madde

gå in på busbra.nu.. där finns det lite tips för bloggdesign.. :)

2010-02-12 @ 09:48:44
URL: http://womenofgalileen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0