La Roux, sjönsång och arbetsförmedlingen

Yo!

Idag ska jag till arbetsförmedlingen (det är som att jag tar de sista i titeln först å spar de godaste till sist ;P) och snacka med världens kanske trevligaste arbetsförmedlare, hon är awesome ^^ Ska snacka om att gå en starta eget kurs och om att jag vill söka till forsa till hösten, nedflytten till Gbg kommer att bli förskjuten (men jag kommer ner å hälsar på mycke ändå jag lovar :D) iaf ett år om jag kommer in, jag hoppas verkligen de för jag tror att det är en utbildning som skulle passa mig.. Beroende terapeut :)

Jag har börjat skriva musik också, jag har skrivit flera nya texter och till en har jag lagt till musik, det är fan en hit i tell you haha ^^ Jag går runt å sjunger på den hela dagarna sen att det gör ont i hjärtat medans de är väl ändå skit samma. det är bara bita ihop och butcha upp sig, kommer ju inte vara en uns femme kvar i mig som jag håller på :P

La roux är awesome. jag har som inget mer att säga om den saken

It's all false love and affection
You don't want me
You just like the attention
Yes it's all false love and affection
You don't like me
You just want the attention


jag älskar bruna ögon, så sjukt fint

See ya on the flipside


Kommentarer
drakula

ja svarar tillbaka här...

Ja, det är därför ja vill veta som läser min blogg när d ändå finns "så många" menar ja!! Ja dig visste ja ju att du brukar ibland läsa, å sörran, hanna, jonas syskon, jonas, brossan å hans tjej aa sen några mer vet ja åxå tror ja :)! Men resten liksom??!!!!!

2010-02-04 @ 11:50:12
URL: http://madeleinelofgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0