Lucky number Nutty


Jag är väl jäkla långt ifrån att vara Italian iofs (förutom mina maffioso-drömmar då xD) men shit va roligt jag har haft när jag googlat mitt nick nu, en jävla massa roliga bilder dök de upp och självfallet så associerade jag dom till en massa fult i moi liv och skrattade för mig själv ^^

Jag vill f.ö ha en sån tröja ^^


hahahahahah but I didn't? :O


Det finns folk som "nickar" de seriöst också, det trodde jag inte =D



I slutändan finns de bara ett original Nutty ändå!

(kommer kanske ett mer djupt inlägg snart, jag är dock på ett väldans oseriöst humör nu för tin ^^)

See Ya On The FlipSide



Kommentarer
Micke B

n1 kattjävel haha

2010-02-12 @ 02:10:26
Nutty

hahah ja så jävla fin är den xD

2010-02-12 @ 02:20:56
URL: http://nutzthawakahoho.blogg.se/
star

jag orkar sno allt :P

2010-02-12 @ 04:51:36
Micke B

De är fan i mig INTE OKEJ att sno nåt som nån annan har skrivit i sin blogg sen låååång tillbaka.

2010-02-12 @ 10:53:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0