Svar på talet

What to say.

Jag sätter mig själv först, sue me! sen råkar jag vara en ärlig person som lägger vikt i mina känslor och dom jag bryr mig om så självfallet tar jag för givet att dom som tycker om mig också bryr sig.

men jag vet inte de kanske är dumt, det kanske är dumt att tro att man ska ge något överhuvud taget i relationer, eller ens hålla människor uppdaterade med hur man själv känner sig.
Jag menar dom flesta är väl jävligt bra på detta med mindreading?

Jag är inte en krävande människa och jag är fan inte hög maintenance, det enda jag begär är att människor är ärlig emot mig och säger som det är, helst om jag frågar. Visst jag har kanske ett invecklat språk och jag skriver gärna runt en fråga för att förklara varför jag ställer den men de är bara för att jag inte tycker att man ska fråga stora frågor utan att ha en riktig bas och newsflash! jag är en känslomänniska som känner mycke men jag har fan en hög förståelsenivå också.

ifrån http://www.enotalone.com/article/5514.html
"Oh sure, they say they're busy. They say that they didn't have even a moment in their insanely busy day to pick up the phone. It was just that crazy. All lies. With the advent of cell phones and speed dialing, it is almost impossible not to call you. Sometimes I call people from my pants pocket when I don't even mean to. If I were into you, you would be the bright spot in my horribly busy day. Which would be a day that I would never be too busy to call you."

efter att ha läst de där känns de jävligt ansträngande med ett sms så jag går nog å lägger mig istället tror jag. puss?


See Ya On The FlipSide


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0