Soundtrack Carolina Liar - When You Are Near

Den här låten säger ju iofs allt som behövs säga men för att förklara lite så var jag inte medveten om att du läste min blogg längre, jag har slutat att läsa din för att det gör för ont.

Du påminner om allt jag vill komma över och det dyker upp när jag inte ignorerar de, därav mitt eget plågeri med information.

I can't see anything in the dark but then
Your reflection brings all into light

Jag tar nog en konstpaus ifrån din blogg igen tills jag är dum nog igen att läsa den haha ^^

Jag vet inte varför jag skriver de här egentligen, jag vill nog bara att du ska veta att du fortfarande finns i mitt hjärta även om de kanske inte är nåt du vill veta och för att svara lite på ett inlägg som du skrev så var de bara du för mig, alltid.


frame ghost left perfume on pillow
room without a halo
losing my sleep

Almost on and off in echoes
Time is passing so slow
dragging me deep




See You On The FlipSide




Kommentarer
Anonym

<3

2010-07-17 @ 10:58:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0