Soundtrack - Rapports jingle

Tillåt mig att vältra mig i ett träsk av egenkärhet och fjortisfniss, jag har varit med på rapport och snackat acceptans för hbtq-samhället!

Sug på den jawbreakern en stund :D haha jag trodde fan inte att dom skulle ha med mig men så blidde re visst och jag svär i tv också! oooj ooooj oooj, är man norrlänning så ä man ;D (tänk in skogsmulle-dialekt nu också då)

http://svtplay.se/v/2087075/rapport/25_7_19_30

se själva! jag som är en attentionwhore utan dess like och som dessutom aldrig varit med i tv blev lite överlycklig haha :D

nu ska jag göra rent ugn och sen snarka lite kudde ^^


See ya on the flipside!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0