Soundtrack Miss Li - True Love Stalker

Vi är moderna ninjas, vi stalkar, tjuvkikar ifrån mörkret endast belyst av ett litet fönster (i mitt fall ganska många tum dock hähä) och ser varenda liten rörelse alla ger ifrån sig med granskande ögon! 



vad är de jag då talar om ärade publik? *trumvirvel* 

om du sitter och snackar med nån polare om nån och du inte vet vem de är, vart kollar ni då?
Om du får någons mail vart kollar du då? 

Jomen facebook förfan!

Jag läste häromdagen att svartsjuka inom förhållanden ökat tack vare "för mycket" information via facebook, nån kanske hade kommenterat nåt på en ny visningsbild. Ett "va söt du är" kanske blev för mycket eller att nån i förhållandet inte svarade på ett "puss" på deras wall, är de nån fler än jag som tycker att det är en ganska sjuk utveckling? 

Dessutom så kan fan vilka som helst ta reda på en massa crap om dig och få en bild av dig utan att faktiskt ha träffat dig tack vare en kommentar eller klubb som du precis gått med i. 

Weird if ya ask me. 

Jag menar, min blogg blir ju länkad på min fejja också. Snacka om att få skumma vibbar haha xD

ej, nu blire partajo och lite mindre tänk på att nån stalkar upp mig! 
(inte för att jag bryr mig egentligen, stalk me bitches!)

See ya on the FlipSide


 



Kommentarer
Veganflatan ftw

Jag läser i princip aldrig bloggar, men länken på din msnadress skriker "klicka på mig för i helvete" så nu är jag officiellt en stalker. Anyway, en crapig kväll som denna är det skönt med rå och äcklig ärlighet (och känslobrus if you will), det tackar vi för.

Nu kommer du undra vem fan jag är, HA! Ses på msn ;)

2010-06-12 @ 23:06:47
Nutty

haha med tanke på att jag inte känner många veganflator och att du dessutom finns på min msn så jag kan nog lista ut vem du är din buse ;D



du kan nog signa med James Bond om jag inte har helt fel ^^

2010-06-13 @ 17:52:00
URL: http://nutzthawakahoho.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0