And that's the way the cookie crumbles!

Som vanligt så vill jag ha hela kakpaketet (ett internt skämt för er med mäkta bra minne kanske?) och det vore dumt att inte vara greedy eller hur?

Jag är kaffetörstig, har städ-/Tvätt-Dag så jag tar en liten paus innan tvätt-tiden uppenbarar sig (14:00!), kaffe är ju så jävla gott! GÖttAns!

awesomeness

I verkligheten ser de dock lite mer ut såhär ^^


HAHA jag spillde tokmycke nu när jag tog kortet ^^ ´



En kvart to go och nu fler kläder att tvätta then before hehe


Det är soligt som fan ute, jag vill ut å grilla!
sånt där bröd...umm..pinnbröd! Mumma <3
Sätter mig nog på balkongen sen istället och myyyyyyser, kanske blir lite brun om jag sitter länge :O

See ya laters dudes, var inte på sånt skrivarhumör som jag trodde så det får vara slut nu haha ^^

PÖSSHÄJJ!
(å see ya on the flipside såklart ^^)


Kommentarer
Micke the B

haha jävla kung kung kung kung kungmotorcykel kungmotorcykel.. kungmössa, RIGHT?!

2010-03-15 @ 14:08:54
Nutty

HAHA KuuuungMössa Foo shoo Aiiiight xD

2010-03-15 @ 14:49:33
URL: http://nutzthawakahoho.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0