My Dear audience!

Det är så här ärade damer, herrar, queers, hens och transmänniskor att idag är det en väldigt speciell dag!
Det är nämligen tämligen semligen (namnam?^^) så att Miss Nutty har brytt sig om sitt utseende och har skippat hellysockarna och Byggarmössan
 
för lite classy hairfix å leggins! :O
 
(ignorera dom mörka ringarna under ögonen, orka inte sminka mig ju haha ^^)

Vaaaaaart ääääär väääärlden pååååväääääg! -Tänker ni chockat

Och det ska jag tala om för er, den är påväg till Pretty Town xD
Fast jag skulle behöva en klippning nu för damn, har en björnpupp på skallen nu för fan

 SÅ inte okej ^^

Men turligt nog har Nina sagt att hon kan klippa mig igen :D weeee, det är vad jag brukar säga; Röj!

Snart ska ja bli bjuden på vofflor också, den här dagen är som sagt speciell =)
Waka! Waka! Waka!

Ska ta å spela lite Zelda nu tills grannarna kallar :D

*trallar på Zelda-melodin i en-dum-en-Style* xD


See Ya on the OverExcited-Side ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0