*shuffle* Anna Nalick - Forever Love :iz the random Soundtrack of ze day

Smink, det är fan lite bedrägeri på ett sätt.
Man döljer sina brister, man förhöjer sina bra sidor, man förstorar -förminskar, framhäver.

Det är lite som teater, man sminkar sig till den personen man vill vara just idag, vill du se glad ut gå på med tokglada färger, vill du se hård ut skugga som faaaan då och sota people!

Look at this shiaat så förstår ni vad jag menar

Före: Nyvaken, trött, maniskt drickande kaffe ^^ (inge spill idag dock lol)

Efter: Charmig, fräsch, energisk! fortfarande maniskt drickande kaffe dock xD


Jag kan bara meddela eder att jag fortfarande är på punkt ett mentalt ändå, är sjukt jävla trött idag men hela dagen kommer iprincip att gå ut på att ringa till a-kassan och vänta på att morsan kommer med diskmedel till 4 så vete fan om jag behöver ha så mycke energi ändå :)

Vill nån komma till mig vid en 16:30 och ta över disken efter att jag skvättat ner hela mig och köket, svurit att den jäveln som kom på att man lära käka med bestick och använda sig av porslin är en jävla idiot och att jag härmed basta ska skaffa mig en hemmafru alternativt en diskmaskin så äro ni hjärtligt välkomna!
REELEAASEEE MEEEE *skrålar*

Disk är djävulens påfund

Har börjat med He-Nut och She-Jessi filmen nu också. Den kommer att bli så kass hahah men jag och Jess kommer iaf garva, huvvesaken dä ^^
och med de så är jag slutskriven idag tror jag,

See Ya on the Flipside!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0