Soundtrack Tegan and Sara - The Con

Ny dag, nya upptåg! Solen skiner och jag har bott i hus i några dagar, mäkta skönt och det har bara att vara att släppa ut hundarna när som helst och dom har inte haft på sig koppel en enda gång :)
Det är ju nice som fan framför allt men jag har också haft med mig Zelda så jag har kunnat spela MOhahaha ^^

Har fått tagit det lugnt också och tänkt en massa, tänk över vad jag vill och hur jag känner.
Jag har också funderat över vad det är som får mig att känna som jag gör, det där lilla tomrummet vetni? Det är en liten del som gör kroniskt ont och jag vet inte hur jag ska laga den, det är ju liksom inte bara att kutta ner en buske och hitta ett hjärta eller dricka en potion haha ^^ (nej jag är inte spel-skadad vad menar du! *ser förnärmad ut* ;D)

Jag tror att vetskapen om att jag har ont och att jag erkänner de för mig själv iaf har fått mig ett steg i rätt riktning, jag kanske håller på att läka även fast det kommer att ta tid..


I listened in yes i'm guilty of this you should know this

I broke down and wrote you back before you had a chance to

Forget forgotten i am moving past this giving notice

I have to go yes i know the feeling know you're leaving



Jag vill verkligen vara så carefree som det bara går, ta dag för dag och verkligen leva.
Inte få backflashar om att jag inte duger eller vara oförstående till varför någon nånsin skulle tycka om mig och sedan ifrågasätta dom, jag vill inte vara obalanserad och känslomässigt störd och rädd för att komma någon liiite för nära och jag vill inte springa så fort jag ser vart saker och ting är påväg.

Det enda jag vill vara är; lycklig och det måste jag ordna för mig själv. 
Jag kan inte lägga över ansvaret på någon annan även fast det skulle vara det lättaste. 
 
Nu behöver jag bara komma på vad som gör mig lycklig :)

Calm down i'm calling you to say

I'm capsized staring on the edge of safe

Calm down i'm calling back to say

I'm home now i'm coming around

Coming around



See YA on the FlipSide



Kommentarer
Anonym

det finns stunder som aldrig kommer försvinna.

2010-03-13 @ 13:21:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0