Soundtrack Top Model - Wanna Be on top?

major lol på soundtracket men jag kunde inte låta bli xD

Jaaa, nu ärä så min ärade publik att jag är med i en tävling
 



Förstår ni vilken major awesomeness det skulle vara att göra en Genus-photoshoot? Male v.s female?

Jag i drag på ena bilden och i en ybermanly form och jag i femme outfit på den andra :O
Det skulle vara tokhäftigt att vinna den här tävlingen men då är de ju självfallet Pauline som väljer vad vi ska knäppa men erkänn, vore mäkta fränt ;D

Om vinsten hamnar i mina händer så är det @ this place bilden tas
www.studioinferno.se


Och av denna tösen här (som har gjort jävligt många awesome bilder)
www.lindapauline.se


That's the way the cookie crumbles och See Ya on The Flipside

(You wanna be on top *tralla* na na na na naaa naa)


Kommentarer
Madde

Visst vore det grymt att vinna?! :D Verkar skitskoj!

2010-03-12 @ 10:31:31
URL: http://womenofgalieen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0