Snabbupdate och svar till debatt-artikel

läste en sjuk insändare på
http://www.smp.se/nyheter/lobbyn/insandare/ge-inte-fritt-fram-for-homosex(1827219).gm#comments

Sanslösa människor de finns.




Mitt Svar:

Alltså det är så grymt pinsamt att det finns människor som fortfarande har det här tänket kvar, att homosexuella på något sätt skulle vara perversa varelser snarare än människor som alla "normala heterosexuella".

Jag blir grymt ledsen av sånna här kommentarer och varje gång jag läser nåt sånt här så gör det så jäkla ont i hjärtat, att jag kan bli så hatad över något jag inte kan styra över och inte anser vara något fel.
Kärlek är kärlek oavsett om jag ger den till en man, kvinna eller transperson och det är inget perverst över saken över huvud taget.

sign. Linda Bergström FÖR HOMOSEX!




See ya on the flipside



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0