SoundTrack Cee-Loo Green - Fuck You


Fuck You Lyrics at elw
Är fortfarande förkyld som ett as och jag blir så jävla förbannad, snacka om att min kropp motarbetar min hjärna.
Jag ska använda den här ilskan som jag byggt upp och go Hulken on my ass, Jag ska jobba arslet av mig och sälja som att jag skulle ha överskottsenergi även fast sanningen mer än den att jag vill skjuta mig själv i huvet.


Silence! I Kill you!


Jävla skithosta -_- Jävla skitförkyning -_- Jävla skitslem -_-


dude. totally inappropriate.




See ya on the Flipside


Kommentarer
Lina

Du också? Inte coolt...Hatar förkylning.

2010-11-26 @ 09:27:59
Nutty

Så inte coolt, det är så ypperligt beiget :/



Krya på dig vetja ^^

2010-11-26 @ 11:51:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0