Soundtrack Duffy - Breaking My Own Heart



Är hemma på lunchen, det blir en ypperligt kulinarisk rätt på menyn idag! Det blir pasta med broccoli ^^

 checka de ångar liksom av de :O

De är för varmt för att äta ännu så jag fick nog vänta lite.
hatar att vänta på att få äta haha jag vill helst Garfielda upp de på engång ^^


Jag har dålig fokus idag känner jag.
läre göra nåt åt de och släppa allt runtomkring för att koncentrera mig på nu, jobbet är en fristad där jag inte behöver tänka nåt på well, nåt egentligen.

Tänk bara sälj, enbart sälj.

Jag ska till Uppsala i helgen btw! Jag ska hälsa på Nina och Tove! Ska bli sjukt roligt
Jag saknar Nina så jäkla mycke, hon är verkligen den människa som får mig att må bra och kunna slappna av och bara släppa på allt, hon är nog den enda människa jag låtit komma mig så nära :)

Gött mos! Nu har maten slutat ryka också, Käka!


See ya on the Flipside!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0