SoundTrack No Doubt - Don't Speak



Hush, hush darling



Imorgon smäller de! Bomber å granater som den käre kapten Haddock ur TinTin skulle ha sagt.
Jag känner nervositeten, tänk om jag glömmer vad jag själv har skrivit....

Jag vill nog vara som kapten Haddock, det är en redigan karl de!
Inte rädd för nåt å gudars vilken stubin
 


               
                         

Här är några riktigt fina exempel ^^


Härmed har jag både delat med mig av musik, klagomål och några fina bilder till eder så härmed blir de sängen och därmed basta!


Pöss å krams
eder fina Nutty som är mäkta Waka


See Ya on The Flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0