Soundtrack *Nutty skrålandes* -whyyyy does it alwayyyys raaain on me

TjoooTjooo!

Jag är mäkta glad idag så soundtracket har ingen betydelse egentligen och jag ser ungefär ut såhär när jag sjunger
(mina kolleger är dom som ligger däckade ^^)

Nu sjunger jag "truuue cooolooour" byts ju låtar hela tiden på radion så jag blir helt snurrig.



btw så har jag kontakt med en ADA just nu för att kanske bli jourhem åt dom, dom är en ideell förening som hjälper hemlösa hundar ifrån Spanien att få ett hem i Sverige.
Hoppas verkligen på att det blir bra, skulle kännas bra att hjälpa en liten krake :)


Nu ärä lunch! Jag ska äta gröt! waaaka waka


See ya on the Flipside!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0