Soundtrack Seether and Amy Lee - Broken



Jag drömde om dig inatt. Inte ok.

Vi var i ett gigantiskt hus och du hade träffat någon ny, du berättade om henne till mig och skrattade sådär rått som bara du kan göra, jag fick psykbryt för att du uttryckte dig som bara du gör och gick därifrån, du gick efter och självklart så kom du till undsättning och lugnade mig som bara du kan göra.

Du var f.ö både hon som du hade träffat och dig själv, jag sa
"förstå att dom två människorna som jag tycker om mest i hela världen är tillsammans, det känns ändå helt ok"


Jävla skitdröm. Jävla jävla skitdröm verkligen.


Jag vill ju som att de ska kännas helt ok och jag trodde verkligen de, rude awakenin och jag förstår inte varför.
Jag är så jävla sönder, vill inge mer nu. Det är nog.


  
fan också, jag trodde verkligen jag var klar.
Jag trodde jag hade sörjt klart.
Fan Fan Fan.




Jag måste få rätsida på detta, varför blir de såhär, vi vill inte vara med varandra. Deal with it Linda.
Deal with it och sluta älta, kom över de.
Jag måste bli klar med detta.
Nyss.



See ya on The flipside




Kommentarer
lövet

fika nån dag???

2010-11-07 @ 11:21:11
Nutty

Absolut det tycker jag :)

2010-11-07 @ 11:39:52
Vilma

Hej, hej! Är allt bra med dig ida? :)

2010-11-07 @ 12:07:15
URL: http://vilmizz.blogg.se/
Sannah och Stephanie (AMPELOS)

ha en bra dag!

2010-11-07 @ 12:08:56
URL: http://ampelos.se
Nutty

Vilma: Lite halvt som inte ok idag men de blir nog bättre snart :)



Ampelos: Tack å bock! läste lite på eran blogg och såg en rätt stor likhet på vissa av era inlägg, Don't know what u got til its gone eh? ^^

2010-11-07 @ 12:14:29
Madde

Vilken bra låt ;)

2010-11-07 @ 12:53:56
URL: http://typei.blogg.se/
Nutty

Ja den är grymt bra :)

2010-11-07 @ 13:00:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0