SoundTrack Shayne Ward - Stand By Your side


TjooTjoo!

Jag har varit i Uppsala i helgen som var och man var det awesome? Yes indeed it was.

Nina och Tove är ju så jäkla härliga och hör å häpna, jag och Nina drack knappt nå kaffe :O Det är ju nästan så att man börjar tralla på amazing grace ^^

Fredagen så chillade vi mest, Johanna och jag for dit och det var ett jävla snöoväder. Såg knappt nånting framför bilen och snöröken var kronisk.
Skitdrygt och jag tror nog aldrig jag har åkt 60 på 110-väg förr hehe

Lördagen var de gå på stan och fest på kvällen, köpte en skjorta som jag är sjukt nöjd med :D

Sweet ey :D
Köpte en jacka också

Den tycker jag mycket om ^^

Ska ner till Stockholm i helgen också, ett jävla farande på mig hehe ska ju bli jourhem åt Katy.
Hon är en hemlös vovve som kommer ifrån spanien ifrån en ideell förening
(http://www.ada-hundar.org/) och det ska bli riktigt roligt att få hit henne, hon verkar vara en jätte mysig gullefis :D

Shit va klockan drog iväg hurrni... ska sova :D uppdaterar igen imorron kväll, jag har en grej som jag behöver ha hjälp med ^^


See Ya on The Flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0