Soundtrack Stone Sour - zzyxz rd




Idag gjorde jag en diskdegrafooshamoosha mosh på min dator och uppenbarligen så är de ju bra att göra from time to time. Jag tror seriöst att jag aldrig har gjort de ^^

Bra där Linda, BRA JOBBAT! haha och uppenbarligen hade min brorsa lärt mig att göra så för himla längesen men hör å häpna så har ju jag glömt de ;)


Aja, en massa fina mönster blev mindre mönstrade och jag passade även på att ta bort lite gammalt crap ifrån datorn men misslyckades fatalt med de också då jag fastnade vid en massa roligt som jag spelat in förut, då jag hade långt hår :O längelängelängesen ^^

Btw så ska jag firra affro

(bilden tagen ifrån www.aliceofsweden.se)


Förstå va fett! springa runt med värsta krullet på huvvet, mäkta awesome xD

åsså ska jag använda mina grymt stora örhängen igen, tjooorstora ringar.
Kan inte använda dom numer, ser helt muppad ut ^^



Vilka tror att jag skulle vara snorsnygg i mitt affro? :D



See ya on the FluffSide


Kommentarer
Jonas

/Svar/ hihi åh ja den ska jag se :D tack ^^

2010-11-09 @ 21:13:02
URL: http://transan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0