Soundtrack Toshiro Masuda - Wind



Dude, Jag mår grymt illa.


Nu har den här dagen passerat också, var på jobbet en sväng tills jag höll på att spy (ordagrant) och för att undvika att kaskadspy över mitt fina skrivbord så bestämde jag mig för att gå hem.
Stannade upp några gånger påväg hem också och tog dom där "nej-du-ska-inte-spy"-andetagen och gick sedan hem för att däcka i sängen i nån timme.

Det verkar ju faktiskt som att den där meningen fungerade för jag har inte spytt nåt, illamåendet har inte försvunnit dock men hoppas på att det ska försvinna inatt...grymt irriterande att bli sjuk hela tiden.
Har alltid så jävla dålig tajming, jag tycker att man kan bli sjuk på helgerna så de inte går ut över jobbet, det vore de absolut bästa.
Jag som dessutom varit borta redan och vill visa att jag ska ha kvar jobbet och att det är rätt...
Min vinnarskalle är grymt sur just nu vill ja lova -_-


aja men som sagt, ny dag imorron och förhoppningsvis så mår jag prima!


See Ya on the flipside


Kommentarer
EMMA-Foto,Dans,Tankar,Livet.

att ha den dära spykänslan suger ganska hårt. har migrän några gånger om året. ont i huvudet & spya är det värsta!

2010-11-11 @ 15:06:05
URL: http://kaephoto.blogg.se/
Jonas

/Svar/ jaa så himla kul haha <:

2010-11-15 @ 12:41:19
URL: http://transan.blogg.se/
edith

höhö jag vet vad din illamåendekänsla beror på.....

2010-11-15 @ 17:26:58
URL: http://eedithschwarz.blogg.se/
edith

hahaha. antingen gravid eller det mest troliga - att du slutat smokaaaaaa ;D

2010-11-15 @ 22:50:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0