SoundTrack Finger Eleven - One Thing



I just hate how it sounds.

Det gör jag verkligen, vet varken ut eller in och förvirrad är mitt ledord i den här frågan, om inte låten hade varit så kass så hade jag haft Hot N Cold med Katy Perry som soundtrack haha ^^

Jag blir så fast i mina tankar när jag inte vet på riktigt hur saker och ting ligger till, vi har pratat om de men jag har inte fått den informationen jag behöver för att på riktigt förstå eller veta.

humm, är grymt fundersam ^^


Jag tyckte väl ändå att jag var rätt ok med att inte känna nåt, jag tyckte att jag hur lätt som helst skulle kunna gå tillbaka till massan och inte bry mig speciellt hårt men jag upptäckte att det inte var så lätt.

Jag har inte en uns av player i mig, vad allt vore enkelt om de var så dock hehe


Varför kan inte allt vara sockersött?




See ya On The Flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0