SoundTrack Ray LaMontagne - You are the best thing

Wooo!

humm, jag kan inte alls lyssna på något annat än kärleksdravel-låtar nu och om jag lyssnar på en depplåt så känns den liksom bra också på något sätt, please tell me, hur i hela helvete kan man få skinny love att kännas uppåt? Det går ju som inte egentligen :D hehe



Jag ska tametusan till Dollar$tore med YoHann, jag var lite lat nyss men det gick över efter lite fin musik och några sms som är sweet som always och jag sitter just nu och har lite smärra damp och vaggar i takt med musiken xD

lol jag gjorde en fin bild idag också btw


Mäkta fin heh, erkänn!


läre in på nordea och firra ihop lite pengar till att slösa nu, kanske hittar nå sköj :D

(happyhappyhappyhappy)


See ya on the FlipSide!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0