Soundtrack Robbie Williams - Feel

Amen to that!



I dagens horoskop kunde jag läsa följande:

En spirande romans fyller dig med både glädje och bävan. Väljer du att ge efter för känslorna är de många andra som drabbas också. Och detta är du alltför medveten om.
Det finns dock bara en person du kan ta ansvar för Och Det Är Du Själv!



Amen to that


Jag brukar ju som sagt säga de, jag tar endast ansvar för mig själv och mina känslor och tycker att alla andra borde göra detsamma. Synd att man inte kan ta hand om hela världen och rädda alla men sånt är livet tyvärr.



See ya on The FlipSide!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0