SoundTrack Ron Pope- - I Don't Mind if You Don't Mind



Hemma från jobbet idag, jag är sjuk igen och ringde till sjukvårdrådgivningen och uppenbarligen så var 1 månads hosta inte att oroa sig för och hon tyckte att jag skulle dricka ljummet åsså pratade hon med mig med en sån "duttig" röst, haha jag blev skitförbannad :D
Jag sa dock inget till henne om de utan jag var sådär trevlig som jag alltid är i telefon, jobbskada ey? ;D

Haha! jag vet inte hur många gånger jag har tänkt att skälla ut nåt företag för att nåt jag köpt är dåligt eller ringa och skälla på försäkringskassan för att dom leker kurragömma med papper men de slutar alltid likadant
"heeeej (vidrigt inställsam röst) jag heter Linda och jag har som ett liiitet liiitet problem bara, det kanske inte är erat fel men de kan vara så att det inte fungerar ändå" (så sjukt mesig)

Sen kanske vi kommer fram till något och det brukar iofs lösa sig men jag gillar min inställning innan ;)
En telefon lär ju fungera som anger management för mig ^^

Jag har skrivit en ny låt idag, ska sätta musik till den så kanske den hamnar på youtube och blir ett soundtrack till ett framtida blogginlägg :) återstår att se ;D


See ya on the FlipSide!
(btw dagens soundtrack är min nya favvolåt, sjukt bra)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0