Soundtrack Carolina Liar - I'm not over

Fan alltså, vet inte hur jag ska reda ut mina tankar. Dom attackerar i 100 km i timmen och dom är tusentals, jag dras fram och tillbaka och som en robot som inte kan finna logiken i sammanhanget så känns error-läget eller explosion inte speciellt långt borta.

"what a waste of time"

Det känns verkligen så, så jävla onödigt att massakera mig så hela tiden och våldsföra mig på mina tankar och mitt sunda förnuft.
Det fattar jag väl att det inte funkar, att jag inte ska tänka på de och att jag inte ska fundera och vrida och vända på varenda liten grej som kanske skulle kunna vara något att hänga upp mig på men de är just de jag gör.

Hänger mig själv.

fuck. fuck. fuck. fuck. fuck.

Håller just nu mitt huvud mellan mina händer i frustration, ska de aldrig gå över?



See ya on the flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0