SoundTrack David Story - Photograph

Nu läre ju dom flesta tycka att jag är helt schitzofren (och det kanske finns lite sanning i det rent känslomässigt) men fyyyfan vilken bra dag det har varit idag! or igår som klockan visar nu ^^

Den här dagen har inte blivit som jag tänkt ifrån början på gott och ont (de egentliga onda var bara de att Madde inte hängde med mig ikväll, hon är ju bara för awesome ^^) men jag har blivit så sjukt positivt överraskad, jag var ju som jag var i förrgår -en riktigt fet peak neråt- och igår (idag hehe va allt blev struligt nu när klockan är över 12 ^^) hur jävla awesome som helst.

Morgonmötet blev riktigt bra även fast vi är lite down för att intresset inte är så stort som man kanake kunnat hoppas men shit happens och det är ju trots allt tid kvar ^^ (GE OSS EDER MUSIK DAMNIT! :D)
sen så skulle jag på intervju, denne intervju avslutades med ett -sjukt trevligt att träffas! och sedan en halvtimme sisådär efter den så hade jag jobbet in me palm.
Ego-boost, svar ja ^^

Jag blev dessutom bjuden på en suprise middag ikväll på Crazy torsdag på Fu Man Lu, vilket är en förträfflig restaurant if you ask me och som vanligt var maten sjukt god och sällskapet awesome :D tack och bock för de flickor :D

(nu håller Morf på att bryta sig in i en trasig vintetra f.ö)
laterz så blev de några glas vin med grannarna och lite kortspel och de var kul som fan, jag vann några gånger också vilket gjorde mig ännu mer löjligt happy, imorgon blir också jävligt bra och det vet jag helt enkelt på förväg utan att gå in på frågan er än så ^^

Jag älskar att be proven wrong och jag älskar när en dag verkligen förvånar mig.
Alot of love, alot of love säger jag bara <3

See ya on the FlipSide
och jag avslutar nu med en fin och ypperligt gammal bild på min katt och mig, hör å häpna -hon har inte kissat inne idag xP

(gosh, tur att jag börjat färga min ögonbryn)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0