Soundtrack Gimme a name for my band - Only for you

shit va jäkla less jag är på att vara förkyld nu, det enda som surrar i huvvet är nåt i stil med "jävlar om de håller i sig lika länge som sist, me be darnit mad!"

Jag vet att jag tjatar om denna förkylning som om de vore the end of the world men de känns verkligen som att den är de, den här veckan skulle jag och katta jobba stenhårt och fixa en massa grejer, jag skulle knäppt kort hos Malin Westman vilket jag sett fram emot som fan, jag ska sjunga på dop i helgen och hoppas att min röst håller och att jag inte kommer att låta helt igentäppt och på måndag är de photoshoot i sthlm... snacka om taskig tajming eh?


I don't feel like a superwoman today heh

Det värsta är att jag har en massiv craving av att spela in en ny vid till youtube men jag orkar fan inte, jäkla piss piss piss haha jag får försöka dricka tokmycke kaffe (drack dock en hel kanna igår utan att de hände nånting) i min gigantiska kopp. Den är lika stor som mitt huve fick jag höra häromdagen.¨
Lets check ^^

heh de stämde fint de hörrni ^^ (fin matchning btw med kopp, ögon och axelband xD)

Jag håller på att skriva på en ny låt, ska göra klart den sen så kanske den hamnar på youtube även fast jag låter lite som en kråka när jag tar ton men om ni nånsin har kollat på mina tidigare videos så överlever ni haha xD

humm, letade efter min kamera men den är poffväck, can't seem to find it.. spelade precis in en video på min mobil medans jag letar den. oerhört intressant och inspirerande var den häh ^^
nu skulle en felskrivelse av haha passa jäkal bra in : jaja
lol


anyways, nu ska jag firra med den kassa videon som jag faktiskt har än så länge så see ya on Youtube!

å
on the Flipside
såklart ^^

















jaja


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0