SoundTrack Lily Allen - Guess Who Batman

Fan va jävla arg jag blir på människor och deras jävla puckade kommentarer, kolla in

http://politisktinkorrekt.info/2010/07/29/socialdemokraterna-vill-infora-konsneutrala-toaletter/

och läs alla kommentarer, var de en enda som verkligen förstog detta och insåg att det är en fråga som behövs tas upp? 
I think not


Detta var mitt svar men iomd att sidan är så jävla lagghelvetisk så gick de inte, såklart.

"Det dom flesta i detta forum uppenbarligen inte tänker på är att hbt står för homo bi och trans, utseende och normbrytande är oerhört varierande i den här gruppen och diskriminering på toaletter är oerhört vanligt och jag har sett detta ske väldigt många gånger.

Är det här inte ett problem som man har varit med om eller har vittnat så är de självfallet så att man inte förstår men detta är ett stort problem och om ni skulle se en människas ögon efter det att hon blivit utskälld av en massa tjejer/kvinnor/damer som försökt kasta ut henne ifrån toaletten bara för att hon inte passar in i deras norm över hur en kvinna ska se ut så tror jag att ni skulle byta åsikt.
 
Visst kan man undvika offentliga toaletter men det ska man inte behöva göra i rädsla för att få en smäll på käften bara för att man råkar vara kissnödig."



Fuck fuck fuck fuck va jävla arg jag blir på småhuvade människor som tänker med rövhålet.

See ya on the Flipside



Kommentarer
Prerna

Hej bruden !

kul att du hittade min blogg, och din är väldigt vacker med...



tack för komplimangerna, å hoppas du hittar boken, man få ta kapitel för kapitel å göra uppehåll när man känner för det.ja ha inte läst ut den än...för målet är att lära känna sig själv och utvecklas..så d tar mkt energi.men lycka till =)



kram

2010-09-23 @ 22:31:10
URL: http://prerna.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0