SoundTrack Rascal Flatts - Feels like Today

Ni vet när man som bara vaknar till och vet vart man vill någonstans men bara inte hur man ska ta sig dit?

Det är lite så jag känner just nu, jag har en sån jäla massiv kärlekscraving!
Jag vill att det finns nån där ute som får mig att känna mig som en liten bättre människa bara när hon ser på mig, får mig att bara se henne och som jag faktiskt vill stanna med och som jag dessutom vågar stanna med.

Nån som får mig att skratta närsom.

Jag vill vara den personen för någon också.


Jag tror ju att allting händer för en anledning och att det mesta har en bestämd ordning, om man bara chillar så kommer allt att hamna i ens händer så småningom och att ens val på något sätt kommer att föra en till det som förändrar ens liv totalt.
Just den människan som får dig att vilja andas nästa andetag och göra allt för henne :)

Men fan så dåligt tålamod jag har! haha jag vill ha de NU, eller nyss och jag kom på de nyss så då vill jag på ett väldigt barnsligt sätt ha allt de där nu på engång och inte vänta ^^

Så nu får jag tröstäta glass vettja :D

kolla så bedjande jag är! whipe that surläpp offa my face och make sweet love to me någon xD
(btw så syns de även på mig att jag inte använt botox ^^)

Jag har ju snackat mycke om meningen med livet osv och det är ju för mig att hitta den stora kärleken hur jäkla miffo de än må låta och kanske lite despo (ungefär som inte hela inlägget gör de haha xD) med tanke på hur mycke jag tjatar om de men om man faktiskt tänker över de så är de bara då lyckan är som störst, med kärleken. 

Jag ska försöka gro ett tålamod och se vad life has in store for me :)



See ya on the Flipside 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0