Soundtrack Brad Paisley - Whiskey Lullaby



Vissa saker försvinner aldrig, vissa saker värmer hjärtat för alltid medans andra kyler ner det utan stopp.

En människa sa en gång till mig "Du är hemskt ledsen egentligen du va?" Jag tror hon såg bortom leendet då och faktiskt såg mina ögon som uppenbarligen berättar en annan historia än leendet.

Jag har som regel att alltid tala sanning, jag är ärlighet och skulle aldrig medvetet ljuga ens en vit lögn trots det här så försöker jag att trolla bort mina känslor, dom "dåliga" känslorna får inte finnas och hur ärlig emot mig själv är jag då?
Känslomässigt kaos




See ya on the flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0