Soundtrack Kiss - Beth



Ska kika film och vilken passar inte bättre just ikväll än Detroit Rock City? Var grotesko längesen jag såg den så de känns som på ti'n så att säga, för er som inte har nån aning om vad de är för film ta reda på de @ google för snap va awesome den är :D

Imorron blire nån science fiction dängare, har inte bestäm mig vilken ännu men de återstår att se. utorrent inatt, går ju inte direkt fort med tanke på att jag har mobilt internet haha ;D
smashin baby, smashey

Ska förmodligen på arbetsförmedlingen imorgon också appropå smashey, ska försöka prata utbildning tänkte jag, vill verkligen komma ner till göteborg så fort som möjligt, känner att jag inte vill vara ifrån min kärlek onödigt mycke, nog för att jag är en förespråkare för lonely time men this is too much mon.. skitavlånga sverige!

Jag funderar på vad jag skulle vilja utbilda mig inom också, vill ha något som man iprincip alltid kan få jobb inom så man safe:ar men medans så ska de vara rätt roligt också, nu vet jag inte om svetsning är så sköj men de borde ju finnas jobb inom de alltsom oftast och jag är ju en dryg perfektionist när jag väl gör grejer och det borde väl vara bra då för noggranhetens skull, plattsättare funderar jag med på men mest för att jag tycker att de känns praktiskt och jag tror att min perfektionist hjärna skulle gilla att firra med mönster å skit ;D
fiinurligt fiiinurligt, ska höra med af imöra vad dom tycker ^^


Nu har jag skrivit för mycke tycker jag så nu blire film ;)

See ya on the Flipside




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0