Soundtrack Orup - Hellre jagad av vargar

Utan något ljud till! Tänk bara in själva refrängen "hellre jagad av vargar" jag har inget ljud för dude!
Han har ju ingen inlevelse i de han sjunger, ingen inlevelseförmåga över huvud taget!

haha jag drömde precis att jag blev jagad av vargar så just i detta nu kan det vara så att jag är lite partisk ;)
kort beskrivning av dröm, jag, Madde och mamma var i öknen -reason unknown- och satt å prata å skratta så vi då, plötsligt märker vi att det är helt öde, jag ser en big-ass varg gå runt


och tänker
"Men just de jävlar vi måste ju låsa in oss!"

(Vaddå "just de jävlar" Visste jag detta ifrån början men glömde bort de?! blir upprörd på mig själv xD)

Nu är de en hel flock vargar som uppmärksammat oss, vi är ju dessutom i öknen och dom ser hungriga ut..
så vi glor runt i ungefär en sekund, ser att de är låst överallt men vi ser ett tak som de står en kista under så vi springer allihopa och madde gör värsta bad-ass ninja hoppet å tar tag i en balk och hoppar in under taket, jag hoppar upp å tar tag i själva taket å kollar ner och ser att morsan står kvar på kistan

Jag säger åt na att ta tag i mitt ben åsså svarar hon
"nej men jag klarar mig nog här, vi väntar å ser om jag klarar mig"

Tokfan! helt lugn var hon å xD men jag tvingade henne att ta tag i mitt ben så hon hoppa, tog tag åsså svingade jag henne och mig upp på taket och vargarna hoppade och bet i luften alldeles nedanför oss

vaknade med att jag kände min puls i armarna ta mig fan, helt sjukt rädd jag blev


Hellre jagad av vargar my ass



See ya on the flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0