Soundtrack 3OH!3 - Starstrukk (feat. Katy Perry)



Tacka vet ja musiktips, jag är ju så sanslöst efter också när de kommer till sånt som är nytt och obviously alla känner till redan.
Men det åsidosatt så snap, like på detta.

Blir att ladda hem alla album och fylla telefonen med ljud nu alltså (om jag får de där programmet att funka that is)

Major like på texten
"I think I should know, how to make love to something innocent without leaving my fingerprints out"



haha who am I kidding, jag är världens kanske sämsta player. Är aldrig med nån nästan som inte blir något mer men jag har nog någon slags hemlig önskan att vara helt fri och inte bli monogam så fort jag ser en människa som är intressant. Det där med multitaskin har jag alltid varit helt värdelös på haha



Men även fast dagens soundtrack inte har nånting med nåt att göra så är de fortfarande en fin bit iaf!
hooohooo


Den här kommer jag tralla på en stund




See ya on the flipside




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0