Soundtrack Antony and the Johnsons - Hope There's Someone



Vad vore livet utan Marias playlists undrar jag?
Jag känner att jag hört den här låten nån annanstans förut men jag har inte reagerat på den som jag gjorde idag och jag vet inte vart jag skulle kunna hört den nånstans, nån som vet om den är ett soundtrack till nåt?

Iaf så hör jag låten och blir så jävla berörd, den är så skör, så fantastiskt jävla fin och bara allt vad jag älskar med musik.
Rösten, känslan, texten.

Älskar också när saker gör intryck på mig, när jag känner att det gör något med mig.

Det är så många saker som gjort det de senaste också, känner just de där att saker händer och för mig framåt ger mig intryck som jag älskar, jag älskar verkligen livet och jag är lycklig.
Fantastiskt lycklig!
Jag har inte mer än vad jag hade för någon månad sen rent generellt, det är bara alla intryck som etsat sig fast i mig och gjort mig lite bättre, lite mer jag och lite närmare -som en väldigt vis kvinna brukar uttrycka sig.

Att vara sig själv nära och vara sann och framför allt, att vara lycklig




See ya on the flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0