Soundtrack Elton John - Embrace it (Lestat the musical)



Jag tycker om långsamma morgnar, att kunna sitta och bara ta det lugnt, dricka morgonkaffet i sanslöst långsam takt. Lyssna på musik, spela musik, röka för många cigaretter och sen känna pulsen bli sådär farligt hög som resultat av the poison.
Jag tycker om att inte göra som jag borde, jag tycker om tanken på att motstå frestelsen av att vara det man borde eller det jag vet är sunt för mig.
Allt som känns helt fel kan kännas så rätt, jag tror det handlar om lust eller kanske en illusion av passion.

Ser en människa jogga förbi, om jag hade följt det man borde skulle jag också vara ute och springa.
Det där med kondition och en vältränad kropp är ju fint att ha kan jag tänka.
Ser en skylt som det står "REA SPURT" på, 70% på det ingen velat betala fullt pris för. The leftovers.

Herregud vilket bittert inlägg det här börjar bli, jag är egentligen inte nere på något sätt, jag är jävligt nöjd med den tanken att jag inte springer ner i all hast till rean eller springer runt kyrksjön för den delen.
Kan dock känna en uns avundsjuka på folk som faktiskt orkar träna, själv är jag alldeles för lat och omotiverad.

Är de inte charmigt med lite hull undrar jag? Jag har ju dessutom en strålande personlighet, kan lämna träningen till folk som inte kan charma med sina arbergeriga skämt eller dryga kommentarer eller hur ;)

Jag kom dock underfund med att jag är rätt smal härom veckan, har inte riktigt lagt märke till de förut.
Att se sig själv som man verkligen är kan vara rätt svårt, jag har ju annars ett rätt fett ego, som en polare sa till mig igår när jag lagade mat åt oss "Får verkligen ditt ego och du plats i ditt lilla kök?" haha där fick jag indirekt förklaringen till mitt berg av disk, jag är nästan aldrig i mitt kök ^^

Men man är ju ändå en women i sina bästa år så de där med curves ska man fan ha



Inte för att jag skrivit speciellt mycke vettigt i detta inlägg men nu tog orden helt slut.
Kan vara så att jag får ta igen med innehåll och kanske lite filosofi i nästa episode

Å btw! Embrace it, va inte så jävla rädda för livet hörrni, embrace och va en ja-sägare, det mår man bra av :)



See ya on the Flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0