Soundtrack Håkan Hellström - Kom igen, Lena!



doo doo doo doo
                                                                       

Sluta dröm om de ljuva livet, men helst inte! Det där med att drömma är fan fina grejer, kommer dock inte ihåg vad jag drömde om inatt och det är lite ovanligt för jag brukar iprincip komma ihåg mina drömmar i detalj annars..
Men dagdrömmar är jag fan grym på också och hell vad jag dagdrömmer, är nog mer i huvet än vad jag är på marken och jag önskar å hoppas att det jag tänker på och planerar kommer att slå in.
Det handlar som vanligt om saker jag vill göra, saker jag satt i rullning eller som jag funderar på att rulla.
 
Händer inte mycke på utbildningsfronten då de fortfarande är semestertider överallt men jag har dock fått mer klarhet i vad de är jag behöver göra för att komma dit när folket väl finns som jag ska prata med :)

Jobb har jag fast jag inte har de haha så de är som de ska vara men jag är bara kvar på kossan augusti ut vilket är jävligt tråkigt, trivs som fan men everything that is good has an ending eller hur man säger och jag kan kanske komma tillbaka nångång in the future, en annan dagdröm jag hoppas på de ^^

Mitt love-life står helt stilla men de är jag nöjd med, friheten i att bara vara jag är skönt och väldigt lättsamt. Finns inga bekymmer som jag inte skapat helt själv när jag är just de. Själv
Dagdrömmer dock om den där vita hästen och nån snor-rik kunglighet som ska sweep me away haha men som sagt, vete fan om jag vill att de ska bli verklighet på riktigt, enkelt är för skönt helt enkelt!
simple enkelt enkelööört


Jag ska f.ö sluta röka, började förra helgen igen. mistake och fail men helvete, ska inte hålla på med de där skiten.
konditionen jag lurat på min kropp är påväg bort och orka de då, nej tack jag tar hellre en korv




ooh btw, var på Stjärnans möhippa i helgen! var freakin fabulous och vi var på zipper på kvällen där å och det var så jävla roligt att gå ut med, de var längesen :)

Kommer ut lite bilder så fort jag har lurat i min telefon i datorn. laterz. sitter på jobbet nu ^^


jag vill röka. tur att de är kunder i butiken så ja inte kan gå ut haha




See ya on the flipside




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0