Soundtrack Jewel - Good Day (Live Acoustic)



Finns de någon som är mer fucked up than me? Jajamensan de finns de nog och jag tycker ju faktistkt att jag är fucked up på ett relativt komiskt sätt så då är de helt ok kan jag känna. Im ok with me.


En annan sak som är jävligt ok med mig också är att jag har slutat att röka, slutade alltså i Söndags kväll och tanken har slagit mig några gånger att röka igen men inte alltför många gånger faktiskt och jag känner mig ovanligt mycke till freds med saker och ting.
Jag har dock haft en underlig vecka, började jobba i Måndags (hemifrån telejobb), abstinens måndag-tisdag,tisdag kväll antagligen feber för var helt borta halva dagen -sov i typ 12 timmar den natten, igår major jävla menshelvetes skit så jag käkade stark stark tablett och fick the munchies, städade igår kväll som antagligen var resultatet av överkonsumtion av socker (som blev resultatet av the munchies), druckit snusk-kaffe hela veckan dessutom för att jag är cp-fattig. och idag ska jag hem till Nina och bo där tills på Söndag för i helgen ärä bröllop och min lägenhet är utlånad till bättre behövande.
Underlig vecka som antagligen slutar att vara underlig strax. En kan höppes.


Men idag fåre allt bli en bra dag. Tjootjooo å ha de fint och icke underligt allihopa



See ya on the Flipside


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

NutzThaWakahoho

Drömmar, GarderobsFilosofi och Galenskap

RSS 2.0